dinsdag 20 oktober 2015

Een snelle update, en Londen?

Hoi iedereen! 

Eindelijk weer een artikel na ongeveer anderhalve maand. Ik ben terug. Terug van waar? Van weggeweest? Geen idee. Weinig tijd en geen inspiratie is geen goede combinatie kan ik je vertellen. 

Ik heb nu een weekje herfstvakantie. Nouja vakantie, ik heb in het weekend gewerkt, gisteren en vandaag had ik stage. Maar voor morgen staat er iets leuks op de planning: Londen. 

Voor mijn 18e verjaardag heeft mijn moeder geregeld dat we 4 dagen naar Londen gaan. Ik heb er super veel zin in! Ik ga uiteraard foto's maken, en van iedere dag komt er een artikel online. Waarschijnlijk wel als ik weer terug ben. Ik ben namelijk niet van plan om mijn laptop mee te nemen, dus kan ik de foto's pas op mijn laptop zetten als ik terug ben zaterdag! Als iemand nog leuke hotspots weet, let me know! 

Liefs, Daphne. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten