vrijdag 4 september 2015

Update: mijn vakantie en verontschuldigingen

Long time no see! Ik heb het de afgelopen maanden ontzettend druk gehad. Als ik niet op stage was, zat ik op school. En was ik niet op school dan was ik aan het werk. Nu ik in mijn laatste jaar zit, zijn mijn schooldagen ietwat korter maar mijn stagedagen langer. 

Toch wil ik regelmatig een artikel posten en ondanks het feit dat ik soms compleet inspiratieloos ben, heb ik besloten dat ik niet alleen maar over beauty wil bloggen. Dus vanaf vandaag wordt mijn blog een van alles en nog wat blog. Ik wil mijn lay-out en naam veranderen. Iemand die mij met een lay-out kan helpen? (Ik ben nogal A-technisch soms) 

In de zomervakantie ben ik veel aan het werk geweest, toch was er tussendoor tijd om twee weken op vakantie te gaan. Mijn moeder, haar vriend, mijn zusje, mijn twee stiefbroers, stiefzusje en ik zijn naar de Belgische Ardennen geweest en wat heb ik genoten! Ik ben heerlijk tot rust gekomen na een druk en stressvol schooljaar. Hier wat foto's van mijn vakantie! 






Liefs, Daphne. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten