donderdag 15 januari 2015

Nieuw jaar, en goede voornemens.


Beyond ready for the new year, starts our amazing year, pretty damn excited about it all...

Hey iedereen! 

Het is een tijd geleden dat ik de tijd heb gehad om naar mijn blog om te kijken, ik heb het de afgelopen maanden ontzettend druk gehad. Ik weet dat het super laat is (eigenlijk té laat) maar ik wens iedereen nog een gelukkig, gezond en liefdevol 2015! Ik ben de hele week al ziek thuis, en ondanks het feit dat ik ziek ben moet ik alsnog hard aan de bak voor school. 

Een nieuw jaar, en dat vraagt om nieuwe goede voornemens. Ik maak aan het eind van ieder jaar een lijstje met goede voornemens, en ik houdt het hooguit drie weken vol. Toch ben ik vastberaden om mij er dit jaar aan te houden. 

- Tijd maken voor bloggen:
Ik denk niet dat dit veel uitleg vereist. In dit jaar wil ik meer tijd maken voor mijn blog, meer artikelen posten, en een vast schema bijhouden. Ik weet van mijzelf dat een schema, lijstjes ect. het handigst voor mij werkt en ik het meest productief werk. 

- Mijn rijbewijs halen:
Via via kon ik een theorieboek overkopen voor een spotprijsje, helaas ligt dit boek al een aantal weken op mijn bureau. In februari wil ik met rijlessen beginnen en dan zal ik dus ook daadwerkelijk de theorie moeten leren. Mijn doel is rond oktober/november mijn rijbewijs te halen. 

- Meer reizen:
Vanaf kinds af aan vond ik reizen interessant. Nieuwe steden zien, nieuwe mensen ontmoeten. Vorig jaar ben ik met school naar Bosnië geweest om daar vrijwilligerswerk te doen. Dat was een fantastische ervaring en ik heb erg genoten van de cultuur, de omgeving en de gastvrije mensen.  Dit jaar zou ik graag naar Londen en Praag willen. 

- Kleine dingen waarderen:
Over het algemeen sta ik niet genoeg stil bij de kleine dingen, en toch kan ik daar juist ontzettend blij van worden. Daarom probeer ik de kleine dingen meer te appreciëren. 

Ik hoop dat jullie een goed jaar krijgen, en hopelijk tot het volgende artikel! 


Liefs, Daphne. 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten