zaterdag 4 oktober 2014

Mijn eerste post.


Hoi iedereen!
Wat leuk dat je op mijn blog kijkt! Dit is mijn eigen stukje op het grote wereldwijde web waar ik voornamelijk over beauty, fashion, lifestyle, en andere dingen die mij interesseren zal schrijven.
 Ik zal beginnen met mijzelf voor te stellen,Ik ben Daphne, ik ben geboren op 27 september 1997, wat mij nu 17 maakt. Ik woon in Groningen. en op het moment volg ik  een MBO opleiding, en ik zit nu in mijn tweede leerjaar. Ik zou graag met zeer moeilijk lerenden willen werken, of iets richting de psychologie. Ik spendeer mijn tijd vooral aan lezen, muziek luisteren, schrijven, series kijken (Pretty Little Liars is mijn all time favourite zonder enige twijfel!) en leuke dingen met vriendinnen. 
 De reden waarom ik een blog ben begonnen is het willen delen van van alles en nog wat, in de hoop dat andere mensen er iets aan hebben. 

                                    Ik hoop dat jullie mij nu iets beter hebben leren kennen. 
                       Bedankt voor het lezen, en tot de volgende keer! 

xo Daphne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten